• Yeni ürün siparişi (Telefon, Videofon, vb.)
• Tarife-paket değişiklikleri ve nakil işlemleri,
• Arıza-Şikâyet-Öneri bildirimleri ve takibi
• Tüm fatura işlemleri,
• Müşteri bilgilerini güncelleme – değiştirme,
• Wirofon
İşlemlerinin tümünü ve daha fazlasını tek tık ile gerçekleştirmek için Türk Telekom Online Hizmet Merkezini kullanabilirsiniz.
444 1 444 numaralı müşteri hizmetleri çağrı merkezinden Türk Telekom ile ilgili her konuda bilgi alabilir, bazı hizmetlerimiz için ön başvuruda bulunabilirsiniz.
Türk Telekom, Türkiye’nin 81 ilinde bulunan ofis ve bayilerinin yanı sıra, İstanbul ve Ankara’da bulunan Genel Müdürlükleri ile her türlü başvurunuza cevap vermektedir.